2012. május 26., szombat

Máj, oh máj!

Vettem májat, mert az nálunk nagyon menő. Finom csirkemájat használtam, ehhez főztem lecsós tarhonyát, mert az még népszerűbb. Ezúttal friss paradicsommal és paprikával készítettem.

Hozzávalók:
500 g máj
1 nagyobb fej hagyma
majoranna, petrezselyem, só
olaj

A hagymát megpirítottam, erre dobtam a kisebb darabokra vágott májat, fehéredésig kevertem, vágtam rá friss majorannát és petrezselymet. Még azelőtt lekapcsoltam a lángot, mielőtt túl szárazra sült volna a máj, ekkor sóztam meg.

A lecsós tarhonyához most 2 kisebb paradicsomot és egy szép nagy paprikát pirítottam vagy 5 percig, beleöntöttem egy pohár (2dl) tarhonyát és 2 pohár vizet. Megsóztam, lefedtem, és 25 perc alatt puhára főztem.

Nyárias, friss íze van, és hamar elkészül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése