2011. december 21., szerda

Isler

Ha már a név kötelez, leírom az én isler receptemet, amit a nővéremtől kaptam. Először csodálkoztam, hogy tojás nélkül készül a tészta, de tényleg így is összeállt, ráadásul nem lett ragacsos és nem kellett hűtőben pihentetni.

Ezeket összegyúrtam:
280 gr liszt
10 dkg durvára tört dió
20 dkg vaj
10 dkg porcukor
1 kk fahéj

A tésztát kinyújtottam nagyon vékonyra, kiszaggattam a köröket és 180 fokon gyorsan megsütöttem kb. 5 perc alatt. Jobb híján baracklekvárral ragasztottam össze, de nem rontotta el. A tetejére 15 dkg étcsokit olvasztottam gőz felett, kevés olajjal higítottam, ebbe mártottam a sütik tetejét. Az oldalára is került néha, régen profibban mártottam, most nem voltam olyan ügyes... Sebaj, el fog fogyni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése