2012. május 18., péntek

Eperfagyi

Tavaly a főzött fagyikkal szórakoztam, van köztük delux kategóriás, de sok munka elkészíteni. Ez viszont gyors, és legalább olyan finom. Ráadásul joghurtos, tehát nem is annyira egészségtelen! Gyerekeknek alkohol nélkül ajánlom, de én most önző voltam!

Hozzávalók:
45 dkg eper pürésítve
13 dkg cukor (vagy több, az eper édességétől függően)
24 dkg joghurt
2 tk eperlikőr vagy vodka (én Gönczi barack pálinkát használtam, többet nem teszek ilyet, kiérződik a barack és csak bezavar az eper ízébe. Kell vennem jó minőségű vodkát itthonra, mert nincs, és vanília esszenciát is akarok készíteni.)


  1. Az eperben elkeverem a cukrot és az alkoholt.
  2. Hozzákeverem a joghurtot.
  3. Betöltöm a fagyigépbe, és hajrá!

Isteni finom! Már nem kell Olaszországba mennem jó eperfagyiért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése