2012. március 1., csütörtök

53. nap

Gyümölcs nap

Nem túl izgalmas, estére meg is ettem a gyerek rántotta maradékát - kevesebb, mint 1 tojásnyi mennyiség.

Viszont csináltam nem magamnak házi kenyérlángost.

A tésztához:

Felfuttattam:
7 g szárított élesztőt
3 dl langyos vízben
1 tk cukorral.

Összekevertem
50 dkg lisztet
1 ek sóval

Az élesztős vizet összekevertem a liszttel és 3 ek olajjal, majd duplájára kelesztettem kb. 1 óra alatt. Kettévágtam, majd tepsi méretűre nyújtottam a tésztát, a tetejére vastagon (tényleg vastagon) kentem fokhagymás tejfölt, szórtam rá sok hagymát is és szalonna darabokat.

Tetejére:
1 nagy doboz tejföl (min. 375 g)
2 gerezd fokhagyma
2 nagyobb fej lila hagyma
20 dkg bacon
10 dkg sajt ízlés szerint


Kis darab elmegy a fehérje napra, esetleg szénhidrát napra. Amúgy inkább nem diétázóknak való, mert egy szeletnél ritkán lehet megállni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése