2012. március 7., szerda

57. nap

Fehérje nap

Kis kitérő után vissza a régi kerékvágásba. A mai menü:

Mustáros harcsa.



Összevágtam bő 1 kg harcsafilét. Megdinszteltem kis olajon 1 nagy fej hagymát, rádobtam a halat, megpirítottam és ráöntöttem az alábbi szószt:

5 dl joghurt
2 púpos ek dijoni magos mustár
bors
1 ek rizsliszt

Forrásig hevítettem, majd levettem kis lángra és fedő alatt megpároltam 30 perc alatt. Sóztam is még a húst az elején. Vágtam bele 4 kicsi csemege uborkát, hogy még pikánsabb legyen. A gyerekeknek tésztával tálaltam.


2 megjegyzés:

  1. ilyet kérek legközelebb a kifli mellé :)

    VálaszTörlés
  2. DIY! Azért küldtem a linket! Azért ha jössz, lesz! Válassz mellé sütit is! A tripla csokis muffint ajánlom a te ízlésedet ismerve. Jobb, mint a legcsokisabb muffin recepted.

    VálaszTörlés