2012. március 4., vasárnap

56. nap Sweets for my sweets

Szénhidrát nap

Annyi mindent főztem és sütöttem ma, hogy magamnak végül nem készítettem semmit, így maradt a házi ropogós héjú kenyerem vajjal ebédre is és vacsorára is. Bevágtam még 10 dkg csokit is és bekanalaztam a tésztára szánt fűszeres paradicsomszószt is.

A gyerekeknek készült viszont egy fura édesség.


Legyen a neve banános golyó.

Ehhez 15 dkg zabpelyhet őröltem apróbbra, kevertem hozzá 10 dkg aszalt sárgabarackot nagyon kicsire vágva és 2 nagyobb banánt. Ebből a masszából formáztam golyókat vizes kézzel. Nekem nagyon reform ízű volt, de a gyerekek szerették, a második adaghoz fahéjat is tettem, a golyók egy részét kakaóba forgattam. Pár órát hagytam állni a hűtőben, hogy puhuljon a zabpehely.Kb. 30 kicsi golyó lesz belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése