2012. február 29., szerda

52. nap

Szénhidrát nap

Egy sós, egy édes: lecsós tarhonya és tripla csokis muffin

A lecsós tarhonya nem újdonság. Ellenben a tripla csokis muffin új, és még biztosan fogok ilyet készíteni, mert isteni.
3 féle csoki van benne, 3 edény kell hozzá, és egyből hármat meg is ettem belőle.

Első edény:
10 dkg vaj
3 dkg csoki összeolvasztva (esetemben mikróban)

Második edény:
2 dl tej
7 dkg xilit
1 tojás
1 dl tejföl összekeverve alaposan

Harmadik edény:
25 dkg liszt
3 ek kakaópor
1 tk étkezési keményítő
2 tk sütőpor
1 csipet só jól elkeverve

Maradék 17 dkg csoki darabolva (én 10 dkg fehéret és 10 dkg étcsokit használtam)

A fentieket elegyítettem, és muffin sütőformába kanalaztam, amit előzőleg kivajaztam és egy kis xilitet szórtam az aljára. 180 fokon sütöttem 25 percig.


A receptet a xilit doboz oldaláról szedtem. Bár nem cukrot használ, ne tévesszen meg minket, hiszen a 20 dkg csokoládé kellőképpen egészségtelenné teszi ezt a remek süteményt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése