2012. február 26., vasárnap

49. nap

Fehérje nap

Főztem ma sok mindent. Volt bolognais tészta nekem tészta nélkül, és ami a legjobb volt, burek. Nem bonyolult, a rétestészta kiváltja a mai engedélyezett kenyeret.

12 db réteslap
500 g túró
3 dl tejföl
1 dl tej
3 gerezd fokhagyma
2 tojás
só, bors, kapor
olaj

Összekevertem a túrót, 1 dl tejfölt, a tejet, fokhagymát, sóztam, borsoztam, belevágtam a kaprot, végül 4 réteslapot tépkedtem bele. A tepsi aljára rétegeztem 4 réteslapot olajjal, ráöntöttem a túrós keveréket, végül a maradék 4 lapot is rátettem olajozva darabonként. a tetejére 2 tojással kikevert maradék 2 dl tejfölt öntöttem. 200 fokon sütöttem 45 percig.

Vékony lett, kisebb tepsibe kellett volna tennem, de mindegy, mert így se lehet abbahagyni az evést!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése