2012. január 29., vasárnap

25. nap

Fehérje nap

Családlátogatáson vagyuk. Ilyenkor eddig mindig elbuktam a diétámat, ez most sincs másképp. Egy dolgot tehetek, moderálom magam.Reggel az óriási terüljasztalkámról csak 1 szelet magos kenyeret vettem és fokhagymás ricottával kentem meg. Vettem még hozzá vékony szelet sonkát és uborkát. Cukor nélkül ittam teát, és jól éreztem magam. Ebédre a gyerekek maradék bablevesét ettem meg és megkóstoltam a túrós rétest, a mákos rétest és az almás rétest. Elég kicsik voltak. Ettem még egy kis piskótatekercset és nem tudtam ellenállni a legcsokisabb muffinnak se, amit hoztam. Tömény csokoládé íz.

Ehhez összekevertem az alábbiakat:

14 dkg liszt
10 dkg durvára tört dió
25 dkg olvasztott étcsoki
10 dkg olvasztott vaj
4 tojás összekeverve 10 dkg cukorral (eredetileg 30 dkg, de annyi tuti nem kell)

180 fokon sütöttem meg 20 perc alatt. Elég jó tömény, tejjel ajánlom.



Vacsorára már elvesztettem a fonalat. Majd folytatom a diétát, ha hazamentem.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése