2012. január 17., kedd

13. nap

Fehérje nap

Reggel banán és kis késéssel tejes kávé.

Aztán ettem ebédre egy kicsit a sonkás kenyeremből, ami nem sikerült rosszul szerintem.


Ehhez összegyúrtam 500g lisztet, 1 csomag élesztőt, kb. 3 dl vizet, 1 csapott ek cukrot és 1 tk sót, majd hagytam kelni úgy félórát. A lisztet kevertem rozslisztből és fehér lisztből 1:4 arányban. Miután megkelt, megdögönyöztem, és kinyújtottam egy nagy téglalapra. Felét a tepsibe lógattam, megkentem olivaolajjal, megszórtam oregánóval, raktam rá sok sonkaszeletet, ráhajtottam a másik felét, összenyomkodtam, és hagytam egy órát kelni még. Tetejét megkentem olajjal ismét, szórtam rá oregánót is, de kár volt, mert simán lepergett róla a végén. Legközelebb sajtot és paprikát is teszek bele. 

Délután elkészült a rántott csirke mell és a saláta. Vacsira beértem egy joghurttal, aminek a felét megette kis Gergő, így megörvendeztettem még magam egy kis kakaóval is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése