2012. január 18., szerda

14.nap

Keményítő nap

Narancs, kivi

Ebédre készült spéci krumplipüré. Spéci, mert nincs benne tej. Saját levéből keveset öntöttem le, adtam hozzá vaja és szerecsendiót. Egyáltalán nem hiányzott belőle a tej.

Ehhez csináltam csicseriborsó pörköltet, vagy mit. Ütős lett, fűszeres!

1 konzerv csicseriborsó
1 fej hagyma
2 gerezd fokhagyma
1 dl víz
2 tk piros paprika
2 kk őrölt kömény
2 kk őrölt szegfűbors
só, bors

Olajon megpároltam az aprított hagymákat, lehúztam a tűzről, rádobtam a paprikát és a többi fűszert, megkevergettem és felöntöttem vízzel. Lefedve 10 percig pároltam a hagymát, majd rádobtam a leöblített csicseriborsót, 4 percig összefőztem és voilá!


A Kristóf annyit mondott, kérek ilyet sokat! Majd kicsit megcsípte a fűszer a nyelvét...

Estére még sikerült a szokásos sült krumplit vacsorázni, de már nem igazán vágytam rá, ettem még inkább biorizskorongot mustárral. Ettől elment a kedvem az evéstől. vártam a szénhidrát napot és a túró rudit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése