2012. január 30., hétfő

25. nap újra

A családlátogatás jól sikerült. A diétám megtartása semennyire. Ma reggel visszatérek hozzá, és konkrétan ott folytatom, ahol abbahagytam. 25. nap, fehérje nap.

Reggel 2 mandarinra futotta az időmből, délre elkészült a bolognai mártás, amit én tejföllel, sajttal tuningoltam, és ettem hozzá egy mini zsemlét. Ittam még egy kis kakaót is desszertnek, estére marad az ebéd ismétlése kenyér nélkül.

A bolognait így csináltam:
1 fejvöröshagyma aprítva
700 g darált pulyka
3 szál répa reszelve (nem annyira illik mára, de beletettem)
2 doboz paradicsomkonzerv
olasz fűszerkeverék, pirospaprika, só

Elfelejtettem fokhagymát tenni bele.

A hagymát megdinszteltem, a húst fehéredésig pároltam saját levében, hozzáadtam a répát és a fűszereket, kicsit összefőztem és kész.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése