2012. június 14., csütörtök

Csokis marcipánszívek

Bájos, finom, mutatós kekszféleség. Hamar elkészül.

Hozzávalók:

100 g liszt
1 tk sütőpor
csipetnyi só
25 g kakaópor
75 g vaj
50 g porcukor
1 db tojássárgája
100 g marcipán


  1. Elkevertem a lisztet a sütőport és a sót.
  2. Elmorzsoltam a vajat a lisztes keverékben.
  3. Hozzáadtam a porcukrot és a kakóport.
  4. Összegyúrtam a tojássárgával az egészet.
  5. Hűtőben pihentettem fél órát, majd kinyújtottam és kiszaggattam.
  6. A marcipánt porcukrozott felületen szintén kinyújtottam és kiszaggattam a kisebb méretű szíveket.
  7. Összeillesztettem 2 kakós szívet köztük 1 marcipánszívvel.
  8. 180 fokon 10-12 perc alatt megsütöttem. Kicsit még megkeményedik, amikor hűl, ezt érdemes belekalkulálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése