2012. április 30., hétfő

Párolt zöldség

Néha haragszom a felmenőimre, mert párolt zöldség címen azt a borzalmas mexikói zöldségkeveréket ettük szétfőzve és általában majonézzel nyakon öntve. Azóta is kerülöm ezt a rettenetet. Akad azonban olyan változat is, ami szenzációs! Csak azt sajnálom, hogy eddig nem csináltam ilyet.

1 cukkini
1 kaliforniai paprika
2 paradicsom
6 ek zsemlemorzsa
olívaolaj
3 gerezd fokhagyma
petrezslyem, só, bors, szardellapaszta


  1. A zöldségeket igyekeztem minél apróbbra vágni, majd 5 percig olajon pároltam. 
  2. Hozzáadtam a morzsát és a fokhagymát. Tettem bele szardellapasztát (elhagyható) is.
  3. Újabb 5 perc párolás, végül sóztam, borsoztam, és sok friss petrezselymet vágtam bele a kertből!


Egyszerűen zseniális!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése