2012. április 5., csütörtök

78. nap

Keményítő nap

Hogy is felejthettem el az egyetlen magyar fogást, ami keményítő napra tökéletes! Paprikás krumpli. Gyors, olcsó, egyszerű, laktató és finom. Persze tejfölt azért elbírt volna, én azt mindenhez tennék, de így is megtette.


1,5 kg krumpli
2 nagy fej hagyma
2 ek piros paprika
2 gerezd fokhagyma
só, bors, babérlevél
olaj, víz

Az utolsó maradék kis szalonna darabjait megdinszteltem a hagymával, babérlevéllel. Ráöntöttem a krumplikockákat, kicsit pirítgattam, kevergettem, rádobtam a paprikát, a préselt fokhagymát, felöntöttem kicsit több vízzel, mint ami ellepi, megfőztem. A család többi tagjának libazsíron pirítottam kolbászt, amit össze is főztem a végén a paprikás krumplival, amiből kimertem előzőleg az én kicsi vega adagomat.

Volt még mára karalábé leves répával, hagymával, krumplivl, zsályával, rozmaringgal, pesztóval. Szokásos finom zöldségleves.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése