2012. december 1., szombat

Quiche freestyle

Ráéreztem a quiche-ben rejlő lehetőségekre! Csináltam is egyet a saját szájízem szerint. Elég jó lett!

A tésztát az itt leírtak szerint készítettem. A többi jött a hűtőből, miből mennyit találtam.

Hozzávalók:
30 dkg csirkemell
2-3 marék friss spenót
4 gerezd fokhagyma
1 nagy fej vöröshagyma
1 kisebb cukkini
2 dl tejföl
2 tojás
só, bors


  1. A tésztát kinyújtottam, és elősütöttem. Lehet picit tovább, mint 8 perc.
  2. A csirkemellet a hagymával, fokhagymával megpirítottam.
  3. A spenótot forrásban lévő vízbe dobtam, majd kihalásztam és hideg vízben lehűtöttem.
  4. A cukkinit lereszeltem, sóztam, kinyomkodtam a levét.
  5. Tésztára halmoztam a húst, cukkinit, spenótot, majd leöntöttem a tojásos tejföllel.
  6. 180 fokon 30 percig sütöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése