2012. szeptember 2., vasárnap

Őszibaracklekvár 1.

A napokban szereztem pult alól hibátlan küllemű, de puha őszibarackot a kedvenc zöldségesemnél. Megvettem, és rögtönöztem belőle kétféle lekvárt is. Az egyik a Dr. Oetker Dysemfix szuper volt. Nem reklmámnak szánom, saját jegyzet a tapasztalatokról. Barackhoz 2 zacskónyit írt. Beleöntöttem. Nem bírtam magammal, és tettem bele egy kis borsmentát a kertből. A tapasztalatok a következők:
- A lekvár állaga remek lett.
- Az íze is kiváló, nem túl édes. (egyharmad rész cukor)
- Csak kár bele borsmenta.

A visszajelzést a hagyományos lekvárok rajongója adta. Nekem tetszett benne a menta, de mivel alapvetően nem én vagyok a fő lekvárfogyasztó a családban, ezért fejet hajtok az igények előtt. A jövőben eszerint járok el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése