2013. november 29., péntek

Lazacos ázsiai jellegű leves

Ázsia jellegűt írtam, mert gyakorlatilag összeeszkábáltam pár itthon levő dologból, ami nem a hagyományosan fellelhető alapanyagaimat jelenti. Izgultam, mi lesz belőe, de nagyon odáig vagyok a végeredménytől. Ez 2 adagra való, mert itthon limitált az érdeklődés erre a műfajra. Nagyon gyorsan elkészültem vele, kb. 10 perc alatt. Variálni szabad, én is azt tettem.

Hozzávalók:
1 ek zöld curry paszta
20 dkg lazacfilé csíkokra vágva
10 dkg rizstészta
1 nagy csipet őrölt gyömbér (friss helyett)
1 kisebb konzerv kókusztej
3 adag víz a kókusztej dobozában mérve

1 csapott ek cukor
1 ek osztriga/hal szósz
1 lime leve
1 kevés olaj

1. Olajon megfuttatom a curry pasztát, ráöntöm a kókusztejet és a vizet, adok hozzá cukrot.
2. Felforralom, beleteszem a halat, 2 percre rá a tésztát. Kicsit gyöngyöztetem (5 percet max)
3. Lekapcsolom a lángot, beleteszem a lime levét és a halszószt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése