2012. július 9., hétfő

Rakott cukkini

Mindenféle rakott ételt szeretek. Mégis ritkán készítem őket, mert sok macera van velük. Most mégis nekiláttam.

Hozzávalók:
500 g darált hús
1,5 pohár rizs
70-80 dkg cukkini minimum.
kapor
1 dl tejföl
1 dl johurt
1 tojás
1 fej hagyma
só, bors
  1. Feltettem egy másfél pohárnyi rizst főni. A pohár 250 ml-s. Amíg a rizs főtt, haladtam tovább.
  2. Pirítottam fél kiló darált pulykacombot egy kis hagymával, sóval, borssal. Ennél jobban most nem fúszereztem, de őrölt kömény, vagy oregánó illett volna még hozzá. Most nem variálgattam.
  3. Amíg a hús párolódott a saját levében, addig lereszeltem egy nagy (legalább 70 dekás) cukkinit, sóztam, és kaporral ízesítettem. ezt is gyorsan megpároltam. Fokhagyma mehetett volna még bele.
  4. Végül rétegeztem egy üvegtálban. Rizzsel kezdtem, rá a hús, végül jött a cukkini. A tetejére elkevertem tejfölt és joghurtot egy tojással, ezt szétoszlattam rajta, és 200 fokon 30-40 perc alatt megsütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése